Trötter

Hade hur mycket energi i kroppen som helst när jag kom hem efter min vecka i götet. Men nu är den som bortblåst. Vet inte vad det beror på. Inte är det då att jag måste upp tidigt för skolan för jag har gått upp kl 6 eller 7 typ varje dag där borta. Jag sov inget på dagarna där och jag pluggade ju ändå ganska hårt om dagarna, t.o.m mer än här. Men nu är det ett under om jag får nått mer än skola och äta middag gjort om dagarna. Vill bara sova, sova, sova. Tur det snart är 'sommarlov'. Kommer bli skönt att få jobba som omväxling från allt pluggande.

Idag hade vi vårt sista patientpass för denna terminen. Jag har haft tur och inte haft nån patient som har avbokat eller uteblivit. Gör dom det så måste man antingen ringa in en kompis = min ålder och därmed ofta ganska lite att göra i munnen, eller assistera någon annan = göra allt tråkigt, typ skriva på datorn, städa m.m. Mycket roligare att ha en riktig patient som man får arbeta med och motivera.

Imorgon ska vi ha ett möte med OralB. Hört rykten om en fin fin pressent. ;) Efter det ska vi i klassen spela volley boll (om det är fint väder) och sen ska vi till Allstar och käka middag tillsammans. Kommer bli en bra dag känner jag på mig.  Typ så här bra:


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0