tips tips tips!!

Nu ska jag göra mig iordning och gå och lägga mig. Ska vakna kring 5, halv 6 imorgon för att åka med bussen ut till Landvetter. Därifrån tar jag direktflyg hem till Umeå. Längtar just nu ihjäl mig efter Linus. Och alla mina goa 'kursare'. Blir jobbigt att vara borta från dom en hel sommar sen. Får passa på att vara extra snäll med dom nu när jag kommer hem så dom vill leka med mig mycket innan vi skiljs åt igen.

Btw vill tipsa om den bästa bantnigen någonsin!!! Man kan tappa upp till två kg på bara två timmar. Här kommer hemligheten...




Är ni med..?




Värsta superknepet jag lovar...




Spring 2 mil eller mer i ett sträck så ska du se att kilona rasar av dig. Bra va?? :P Funderar på om jag ska skicka in dett atill aftonbladet. Dom kommer ju gå i taket!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0