Chokladprovning

I tisdags tog jag ut min pressent som jag fick av Malin och Nicole när jag fyllde år. En chokladprovning på Schmäck med dom. Vi fick prova massa olika choklader och jämföra dem med varandra. Fick även en föreläsning som var väldigt intressant. Bästa pressenten ever? En mysig kväll tillsammans och massvis med choklad. När provningen var över fick man med sig en påse hem och i den låg det olika choklader för alla.

Jag fick denna, mustig, krämig och god. Men det är ingen choklad man trycker i sig på en kväll. Snarare att man tar en bit på en kväll. Men det gör ju bara att den räcker längre. Mmmmm.



Jag tyckte att det var en sån bra och god pressent att jag idag har gett min mamma just detta nästa gång hon kommer och hälsar på i Umeå. Det är hon värd, min mamma.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0