2.34

Blev min tid idag. Nöjd men inte mer. Hade ju vart kul om jag kunnat springa lite snabbare. Men bara en sån sak som att det var asfalt jag sprang på idag gjorde stor skillnad i fart jämfört med träningen kände jag. Och sen att det är så mycket folk som trängs och några fler backar än banan jag normalt springer gör sitt. Ja man kan 'skylla' på mycket.

Men kul har jag haft det iaf, och jag känner mig inte ens hälften så mörbultad som förra året :P Här kommer ett bildregn till alla intresserade.

Vid startområdet en timme före min start

Ser ni hur sjukt mycket folk?

I startfåran en timme efter första starten. Fortfarande ca 30 min till min start.
Då gick vinnaren i mål på tiden 1.00.52. Snabbaste tiden någonsin.

Min start

Jag frågar igen:
SER NI HUR SJUKT MYCKET FOLK?

Upp för avenyn. Jämför med min 'upp för avenyn' förra året:

Såg lite tyngre ut då va?

Nerförsbacke... skööööönt!

Hitta mig

Byta om och sen stretcha

Pussa och krama på världens bästa, finaste, goaste, roligaste och smartaste kille.

När det var 300m kvar till mål kände jag för att gå sista metrarna. Fånigt jag vet men man är så sjukt trött och 300m är längre än man tror. Att det dessutom var uppförsbacke gjorde det inte bättre. Så hör jag plötsligt någon ropa: 'Vilevisa!' (vad Axel, yngsta kusinen, kallade mig när han var bebis) Då är det Anna och Otto som står där uppe på backen. Och Otto skriker och hejar och ser så där underbart glad ut som bara han kan. Kan lova er att ingen energidryck i världen kan ge mer energi än det. Höll på att börja gråta när jag såg honom. Goa unge!

På vägen hem firade jag med att hoppa lite av glädje. Och med den bilden avslutar jag detta mastodontinlägg och säger:

God natt!

Kommentarer
Postat av: Linus

Du satte nog fel bild till bildtexten "Pussa och krama på världens bästa, finaste, goaste, roligaste och smartaste kille." ;)

2011-05-22 @ 01:28:59
Postat av: Lovisa

Haha njaaaaaa.du får väl besiva att jag har fel nä jag kommer hem.

2011-05-22 @ 10:27:10
URL: http://lovisaeb.blogg.se/
Postat av: Jennie / Limepuff

Så jävla jävla bra!! :D Superballt gjort!

2011-05-27 @ 20:23:18
URL: http://limepuff.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0