Prime time

Idag är jag hemma från skolan. Har under natten haft både frossa, svettningar, svårt att andas och svårt att sova p.g.a. att det blåst sjukt mycket ute. Har dånat i väggar och fönster hela natten, tänkte ett tag att fönstret skulle flyga ut vilken sek som helst. När jag vaknade trodde jag att det skulle vara snö överallt och att man inte skulle kunna se ens en meter ut genom fönstret med tanke på hur det låter. Men ack så fel jag hade, strålande sol och enl termometern +10 grader. Men den ligger i solen just nu så jag skulle inte lita på den, är nog snarare 0 grader.

Ska ta det så lungt jag bara kan idag med en kopp thé och min nya mysfilt :) Har några böcker på lager som jag tänkt läsa så idag passar det väl ypperligt att ta tag i det. Bestämt mig för att jag ska läsa några böcker av kända svenska författare. Kanske hittar jag då nån ny favvo. Jag menar dom kan inte vara så poppis som dom är för att ha skrivit dåliga böcker. Börjar med Prime time av Liza Marklund.


Bok, thé och C-vitamin

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0