1 mil

Föreläsningarna igår var rätt sega. Fick läsa om lagar och sånt som gäller kring röntgen och strålning m.m. Viktigt att kunna men ack så tråkigt. Men idag ska vi för börja öva att ta bilder. Hur kul?! Vi är uppdelade i grupper för det finns inte så många rum där man kan öva och min grupp börjar först kl 13. As nice med sovmorgon. Spec med tanke på vad jag gjorde igår kväll...

Jag och Melissa drog ut och sprang. Tog ett varv runt nydalasjön som , enl Melissa, är ca 9 km lång. Denna runda + att jag sprang till och från sjön gjorde att jag sprang lite mer än en mil igår. NICE! Och jag tycker inte ens att jag känner av det i kroppen idag. Men igår kväll, jösses. Då kände jag av det. Var helt slut när jag kom hem och däckade i sängen kl 22-30-23 nån gång. Haha men det är det Värt, man känner sig så bra både i kropp och själ när man kommer hem från en sån runda.

Tack Melissa för att du ville komma med mig. Hade nog inte orkat runt utan dig.

Red i facet när jag kom hem

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0