Klinik

Idag gjorde Joel en plackinfärgning på mig. Och sen hände inget mer för vi ville alla ta helg. Haha skulle ha lektion från 13-17 men kl 14.30 hade många redan gått hem. Så då gick jag med.

Först fick jag lägga mig i stolen.

Vi kollade att alla instrument fanns på plats

Sen gjorde vi infärgningen. Använde oss av dessa färgrondeller.

Joel färgar och jag tänker på bloggen

Sen försvann min mun så att han inte kunde jobba :(

Sen kom den tillbaka så att han kunde jobba :D

Min utsikt från stolen

Sen fick Joel städa medans jag tog bilder på mig själv i ett par skyddsglasögon

Han skrev in resultatet i datorn och såg allmänt proffsig ut

När han var klar med det sa han 'Tack och hej' och slängde ut mig bland båsen.
Tog en bild åt er där, så ni får se hur det ser ut på kliniken där vi håller till.
Massa bås bredvid varandra med huvuden som sticker upp lite här och var.

Oj höll på att glömma:

Jag fick ha dom finaste skyddsglasögonen på heeeela kliniken. Men bara en stund för dom är lite små och klämmer så man får skitont i huvudet. Joel ville också vara med på bilden och detta var det han kunde ådstakomma för 'handpose' under press. Haha ser ut som att han ska bända upp munnen med pincetten.

Så det var min dag i skolan det. Då vet ni hur det kan gå till där.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0