Självdisciplin

Jag har inte känt mig på topp idag. Var trött i skolan och det kändes jobbigt på prommenaden både till och från skolan. Somnade när jag kom hem från skolan och sov i 2h. Nu sitter jag och brottas med mig själv om jag ska orka mig ut på en runda. Har min nya bok som ligger vid sängen och lockar på mig, massa bloggar som jag vill läsa, sims skulle vara skoj, två avsnitt av biggest loser väntar på mig.

-
Vill inte, orkar inte, jobbigt, bökigt att måsta byta om, kallt, tar tid, blir svettig, måste duscha (och det vet malin vad jag tycker om det) :P

+
Frisk luft, fint väder ute, hälsosammare, starkare, kul när man väl är igång, bättre kondis, snyggare, bra för mitt självförtroende för jag känner mig alltid så duktig efteråt, sover bättre ikväll, bra tränibng inför gbg varvet m.m.

Får väl bli en runda då. Kan inte banga nu när jag t.o.m. skrivit om det. Måste ju visa er vilken självdisciplin jag har. Förtjänar ej att se biggest loser förrens jag sprungit min runda. Haha är liksom det hela det programmet handlar om: Att ta tag i det!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0