Morgonmys

Linus har lämnat mig ensamen hemma för andra helgen i rad. Denna gången för att åka upp till Kalix och hämta våran bil som vart på lagning. Lite ensamt blir det fast ganska skönt ändå.

Började denna morgon med att gå upp och göra en smoothie och sen la jag mig i sängen igen och läste i min bok. Målet är att läsa ut den idag. Har lite mindre än halva kvar så det ska väl gå vägen. Sen vill jag börja med en ny bok imorgon.

Efter en timme pallrade jag mig upp och hängde upp våra gardiner i alla rum. Vi har inte satt upp dom innan för vi har inte haft några fästen till gardinstängerna. Men det fixade dom på Lerstenen i veckan, så nu är det så hemtrevligt så här hemma hos oss. Visar bilder sen.

Nu sitter jag och sorterar och slänger bland mina papper. Mitt andra mål för denna helgen är nämligen att ställa iordning datarummet så att det inte ser ut som en soptipp. Har två mål till för helgen men de tar jag senare.

Morgonmys!

Nyvaken

Min utsikt från sägen. Skönt att bara se några trädtoppar och sen massa blå himmel. I förra lägenheten såg man in i grannens hus haha.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0