Fuskarn

I helgen när kalixborna var här vart det en hel del fuskande med dieten kan jag säga. Men jag hade planerat redan innan de kom att jag skulle fuska hela helgen så det var inte för att jag hade dålig käraktär... säger vi, haha.

På fre när de kom hit blev det som sagt lite vin till maten. Iofs ok ibland enligt diet, men ändå inte idealiskt. Tog även en liten fikabit efter maten. Sen på lördag vart det både kinabuffé med friterat och sushi och på kvällen drinkar på all star. Beställde maten där så jag fick min burgare utan bröd och pommes och med extra ost och cole slaw istället. (Behöver inte trycka i sig kolhydrater man inte gillar i vanliga fall bara för att man fuskar.) Sen vart det mer vin och drinkar hemma och en kebab innan hemgång på natten.

Söndagen gick vi till Ängen och tog oss varsin pizza. Ängen ligger precis bredvid ett ica så vi gick dit och köpte godis, chips m.m och sen hem för att hänga i soffan.

Mådde inte bra i magen på måndagen. En sak ska ni veta. Att när man äter denna dieten glömmer man bort att man har en mage ibland. Den kurrar aldrig, gör aldrig ont, man känner sig inte hungrig eller sugen, man blir inte svullen, man har inga gaser och man (förlåt alla känsliga) gör nr två varje dag, samma tid. Man är aldrig hård eller lös i magen utan det är samma varje dag.

Bäst av allt...Man fiser ALDRIG. Haha helt seriöst alltså, har ni problem med att ni fiser eller pruttar mycket så är detta lösningen kan jag lova. Alla som äter denna dieten håller med om detta och upplever samma sak.

Jaja, to mutch information kanske men ni får ta det som det är. Vill att ni ska veta hur det är att äta LCHF och då måste man ju ta med alla delar :P

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0