Farmakologitenta

Tentan kändes bra. Är säker på att jag klarat den, den var lättare än jag trodde. Gick fort att skriva och frågorna var lätta om man bara vart med på lektionerna och läst i papprena. Var klar på kanske 40 min.

Efter tentan sprang jag hem. Tänkte att det passar utmärkt att springa hem när man ändå inte har nått annat för sig på resten av dagen. Och det gjorde det, gick hur bra som helst. När jag var nästan hemma tog jag t.o.m. en avstickare/omväg så att jag kunde vara ute lite längre. Det är sånna här dagar man bara älskar att springa, när det känns som att energin aldrig tar slut.

Haha sen när jag kom hem började jag spola upp vatten till ett bad, sen gick jag till datorn. Fastnade där och lästelite bloggar m.m och kommer helt plötsligt ihåg 'shit, badet'. När jag kommer in ser det ut så här:

Haha ser ni hur nära det var att rinna över kanten? Snacka om att komma i sista sekunden.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0