Åskgudens son

Läste ut min bok av Camilla Läckberg igår så idag blev det till att rota i hyllorna och se vad som ska sysselsätta mig om kvällar och helger framöver. Då hittade jag denna boken som jag lånat av mamma och pappa. Tydligen en av pappas favvo författare. Har hunnit läsa snart 5 kapitel idag och jag tycker den verkar lovande. Som en lugnare variant av Populärmusik från Vittula. Men som sagt har knappt skrapat på ytan ännu så vi får se vad jag tycker om den när jag läst klart.

Satt i nästan två timmar på balkongen i solen och njöt med min bok imorse. Önskar denna helgen hade varat en dag till.och att det vart samma strålande sol så man kunde njuta en dag till. Men imorgon blir det skola från kl 8 till 17. Kommer ju vara DÖD när jag kommer hem. :(

(Haha vad jag klagar egentligen, 8-17 är ju en helt vanlig arbetsdag. Men man blir bortskämd med halvdagar, sovmorgnar och en och annan extra ledig dag här och där när man pluggar)

Gick helt ok att springa idag förresten. Vi sprang rundan någon minut snabbare än förra gången och det kändes som att vi tog oss runt mycket fortare. Men det var segare i benen idag måste jag säga, kanske för att det gick fortare eller för att det blåste. Lyckades iaf få till en spurt på slutet på kanske 60 meter där jag tog ut det sista jag hade i benen. Sen satte vi oss vid en solig vägg och delade en banan. Där satt vi sen och filosoferade i kanske 30-40 minuter. UNDERBART!

Ny bok

Solar på balkongen

Tog en keps på mig idag när jag skulle ut och springa.
Skyddade väldigt bra mot solen faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jäkligt go helg!! :)

2011-03-21 @ 06:49:59
URL: http://limepuff.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0