Heeeeej

Jag lever! Men bloggen är ganska död för tillfället. Har vart mycket på sista tiden så bloggen har inte varit så prioriterad. Ska föröka få igång min dator så jag slipper sitta vid pappas när jag ska blogga. Man blir ofta störd eller avbruten om man sitter här + att alla bilder och sånt finns på min dator.

En liten update ska ni iaf få:
Flytten gick bra och städningen och besiktningen gick ännu bättre. Så det var skönt. Vi hann med att sova en natt i vår nya lägenhet innan vi drog upp till Kalix. Den är mysig och jag har en bra känsla i magen ang den. Förra var inte dålig men inte bra heller så detta känns bättre.

Dirr efter besiktningen drog vi då upp till Kalix så vi har vart här hemma sen i fredags. När vi kom hem väntade en trerätters som min pappa 'slängt' ihop. Pappa lagar lätt godast mat av alla jag känner t.o.m godare än mig ;P Sen var det bara att hoppa i sängen och däcka.

Kommer inte ihåg vad vi gjorde på lördagen. Sorry om jag var med någon som nu blir ledsen att jag inte kommer ihåg det. Men det är bloggen som är mitt minne, står det inte här är det ofta glömt inom en vecka. Illa jag vet men vad ska man göra?! :P Eller vänta vi var och bowlade tror jag. Ja, det var nog på lördagen ja.

Söndag spednerades på altanen i bikini och middagen serverades hemma hos Samuel och Linnea. Efter maten drog vi ner på stan för krogfesten på Valhall. Kul att träffa gamla vänner, klasskompisar och arbetskamrater.

Måndag: låång sovmorgon, även den hos Samuel och Linnea. Hem till nyborg för att svida om till kalaskläder och gå på födelsedagsfika hos grannen Ida. Superfika i form av minismå chokladbollar, chokladfingrar, bullar, tårta, macroner och kladdkakemuffins (två sista sorterna hade jag fixat, haha) som la sig fint i magen.

Idag har jag börjat jobba men det tar jag i ett eget inlägg sen. Nuuu kära vänner behöver ni inteundra vad jag haft för mig mer. Bra va?!

I'm back

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0