Sushitime

Finns det nått godare än hemmagjord sushi? Jo en sak.. pappas makaronilåda, men förutom det? Nej det tror jag inte. Har blivit sushifrälst sen jag flyttade till Umeå. Har gillat det förut men det har vart svårt att få tag på då närmaste sushistället från Kalix finns i Luleå, så jag har bara ätit det ibland. Men i Umeå är det lätt att få tag på så då har det blivit lite oftare och det är då jag fastnat ordentligt. Sen har jag ju sån tur att Linnea och Samuel har lärt mig hur man gör egen hemma så att jag alltid kan fixa om suget skulle bli för stort.

Och det var precis vad som hände igår. Jag kände att om jag inte får sushi NUUUUU så kommer jag nog dö. typ.. Så jag och pappa handlade nödvändiga ingredienser och gjorde oss ett ordentligt lass med rullar och kuddar.

MUMS!


Kommentarer
Postat av: Linnea

<3

2011-06-30 @ 00:10:23
Postat av: Jennie

Aaaah, SUSHI! Det bästa <3

2011-06-30 @ 07:36:36
URL: http://limepuff.se
Postat av: Kristina

Jag måste lära mig att äta sushi.. Jag fattar inte varför jag inte gillar det, i teorin borde jag älska det! :P

2011-06-30 @ 19:23:50

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0