Haparanda/Tornio

Idag har jag och Linnea vart i Haparanda och Tornio (torneå). Alltså en liten utlandstripp bara så där på en lördag. Haha.

Var över gränsen i kanske 20 min då affären vi skulle på stängde kl 15 finsk tid och inte kl 16 som vi trodde. Men vi hann in i några min iaf, det var en tygaffär med hur många olika tyger som helst. Ska höra med mamma om inte vi ska ta oss en tripp dit snart. Aldrig fel att ha massa tyg liggandes hemma.

Efter Finlandsvistelsen styrde vi kosen tillbaka till Happis för köttbullar på IKEA. Blev lite annat småplock där och sen lite nya sommarskor från skopunkten för mig. Alltid trevligt att hänga med Linnea och Ikea är det ju inget fel på heller.

När jag kom hem skulle jag lägga mig i sängen och läsa min bok som jag under några kvällar nu försummat. Men det slutade som det tyvärr allt för ofta gör med att jag somnade efter två sidor. Sov några timmar och sitter nu och funderar på hur det kommer gå att lägga sig ikväll. Men det är ju ett senare problem.

Allt som allt en trevlig dag.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0