Sol och bad

Idag vaknade jag kring 11, gick in och käkade sen ringde jag upp Linnea och bestämde dejt med henne och Samuel på strandängsbadet. Fick väckt Linus oxå med löfte om att han skulle få sova i solen när vi kom fram (han jobbar natt i helgen så han kom hem kl 06.00 imorse). Solade, grabbarna badade och så köpte vi oss varsin glass. Allt helt i sin ordning alltså

När vi kom hem hade pappa fixat tacos och efter det la jag mig i sängen och läste några kapitel i min bok innan jag tog en tupplur på 1h. Gött.

Nu myser jag runt i mina mjukiskläder och ska ta mig en titt på tv. Dom sänder live från konserten där mamma, brorsan och brorsans tjej är. The big 4 eller vad den hette, Metallica är med iaf. Dom hade lycket fixa så att dom har platser längst fram i år igen. Inte illa.

Kanske tar mig en prommis eller en liten löptur på ett tag. Känner att det blivit lite väl mycket gott i helgen. Det blir då definitivt att cykla till jobbet imorgon. Det är ett som är säkert!

Enda bilden från idag.
Limpa smörjer sig med solskydd. Duktig kille.

Min outfit just nu. Schnygg va?

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0