livstecken

Fullt upp hela veckan. Istället för att sitta i receptionen som jag gjort tidigare i sommar har jag fått  det stora privilegiet att vara med Sofie inne på hennes rum denna veckan. Och här har jag vart satt på arbete vill jag lova. Kul att få göra lite mer än bara sitta och stirra. Sofie tar så bra hand om mig och utmanar mig till att testa nya grejer. Lär mig mer här än på skolan.

Det är inte bara på jobbet jag haft fullt upp utan även efter arbetstid. Igår var första kvällen som var öppen sen i mitten på förra veckan. Då tog jag och Linus på oss finstrassen och drog in till stan och käkade på kina och sen åkte vi ut med båten i nyborgsskärgård.

Har massa bilder att visa från veckan som gått, men ingen tid över att göra det. Men här får ni ett smakprov att se på tillsvidare.



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0