Bebi och paintball

Igår efter jobbet åkte vi hem till Erik och Hanna för en fika och en titt på deras 3 veckor gamla bebis. Hon sov mest hela tiden men det gjorde inget för hon var då så söt ändå. Vill inte visa hennes ansikte för jag tror inte att hennes föräldrar vill det. Men här ser ni hur liten hon är iaf. Och nej Lins var inte så där stel hela tiden när han höll henne, haha bara när bilden togs :P

Efter fikat drog vi ett stort gäng och spelade paintball. Jag var inte med utan observerade bara. Fick världens bula förra gången och jag kände mig inte sugen på en repris. :P Så grabbarna och Mickis fick spela utan mig.

Limpa och bebi

Paintball gänget.

Kommentarer
Postat av: Gml

Har du en bild på ansiktet så får du självsjälvklart lägga upp den :)

2011-07-16 @ 16:09:14
Postat av: Lovisa

Okej. Man vet aldrig och jag tänkte inte på att fråga er då :)

2011-07-17 @ 23:07:55
URL: http://lovisaeb.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0