Vardagsmotion

Hittade en gångväg som jag sprang efter. Var många backar och en dödande backe på slutet. När jag kom hem mätte jag rundan och den var på 4 km, sprang på 20 min så det får jag vara nöjd med. Kommer vara en bra runda få att öva backträning och intervaller sen. Ska ge mig ut på en längre runda imorgon då jag har hela dagen på mig.

Nu har jag käkat lunch och ska klä mig och gå till skolan. Tar 40 minuter för mig att gå dit om jag går i normal fart så jag måste alltid gå i god tid för att hinna dit. Har bestämt mig för att så länge det är varmare än -20 grader ska jag gå, så hittills har jag inte åkt buss. Är superbra vardagsmotion med ca 80 min promenad varje dag till och från skolan. När vädret tillåter kanske jag börjar cykla, men vi får se. Är faktiskt ganska skönt att börja dagen med en prommenad.

Ja, skolan var det ja! Heipa

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0