Svårt beslut

Tog ett oväntat svårt beslut nu när jag var hemma på jullovet. Hade som ni vet ganska mycket grejer att ta med ner till Umeå och valde därför att göra mig av med vissa grejer. Jag som är en 'rensare' brukar inte ha problem att skiljas från mina saker, har snarare nästan för lätt för att slänga ut saker när jag väl rensar. Men denna gången fick jag kämpa ordentligt. Jag bestämde mig för att dissa Lars efter nästan 6 år tillsammans. Hann med att ändra mig både en, två och tre gånger innan jag tillslut bestämde mig på riktigt. Fånigt att en pappfigur kan vara så svår att skiljas från, men han har ju bott med mig så länge.

Fick honom av min mosters man efter att vi skojat länge om att bara 'snygg'Lars var bra nog åt mig. När jag kom hem från ett lov i Kalix stod han i hallen i min lägenhet och välkomnade mig. Sen dess har det vart vi.

Det är fånigt att sakna honom. Måste säga det igen bara för att intala mig själv att det var rätt beslut. ;)



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0