Pressenter

Kan som ett sista inlägg denna kvällen meddela att Simon är här och besöker oss i några dagar. Mycket trevligt med ännu en person att hänga med på kvällarna. Om jag fick bestämma skulel jag alltid ha så att folk kan komma och gå som domvill här hemma hos oss. Eller ja, kompisar alltså inte massa okänt folk. Haha. Men jag gillar att ha kompisar här som man kan snacka skit med och kanske få bjuda på nått gott och sen se en film och bara skönhänga.

Iaf idag kom han hem från stan och hade köpte en inflyttningspressent. EN KÖKSVÅG!! En digitalvåg med separat skål och allt. Hur gullig? Seriöst jag vart alldeles till mig. En digital liten skönhet. Så nu kan jag stryka det från min lista på saker jag ska skaffa mig.


Sen var Ida och Anna här i lördags som jag skrev. Även de hade med sig inflyttningspressenter. Jag blir alldeles för bortskämd av mina fina vänner. Av dom fick jag jättefina ljuslyktor att ha till vardagsrummet och några som jag tänkt ha i köket. Har inte vetat vad jag skulle ha på vardagsrumsbordet så dessa ljuslyktor passade alldeles perfekt.
Grön, blå, ljuslila och mörklila till vardagsrummet.

Söta med blommor att ha i köket.

Tack, tack, tack! för allt fint.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Va bra att ni fick en våg. Du som bakar så ofta måste ju ha mycket användning av den. Säkert kan Linus också behöva den ibland.

2011-02-01 @ 21:37:48

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0