Lyxsöndag

Vaknade kl 10 imorse och satte genast igång att fixa i köket. Behövde baka muffins, för de tog slut igår, och sen hade jag lovat Linus att jag skulle baka bröd denna helgen också och då blev det ostfrallor. Jag fick börja med att diska undan disken från fikat igår, sen gjorde jag bröddegen. Medans den jäste bakade jag kladdkakemuffins med apelsinsmak. Lagom till att brödet skulle in i ugnen kom Sofie förbi för att kika på lägenheten och få lite fika. Då hade även Sara och Linus vaknat så då käkade vi frukost/fika med nybak bröd och muffinsarna. Lyx!

Nu har Sofie just åkte hem och vi har kört igång några tvättmaskiner. Resten av dagen ska spenderas i soffan med min bok som jag vill läsa ut idag och sen ikväll kommer min bästa vän och kompis Kristina hit så ska vi se nån film hade vi tänkt. Mys, mys, mys med andra ord ;)


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0