Dålig bloggdag

Har haft fullt upp idag. Vaknade kring 9, pluggade till lunch då jag åkte med Ida och Jimmy till Expo för att sätta sprätt på lite pengar. Vi han även med en snabb sväng till BOOM. Finns så mycket fina grejer på dessa affärer och när man sen går där med ett inredningsproffs som Ida så blir man minst sagt inspirerad. Men jag lyckades att inte slösa någon större summa utan kom hem med några galgar och två doftljus.

Efter jag kom hem har jag suttit i sängen och pluggat hela eftermiddagen och kvällen. Blir alltid nervös dagen innan en tenta och måste plugga hela dagen för att lugna mig. Hoppas det ska gå bra imorgon.

Nå, nu behöver jag några timmars skönhetssömn så jag är pigg imorgon. Gnatt!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0