Tjejhelg

Första dagen med LCHF har gått bra. Men jag måste säga att jag känner suget nu så här på kvällskvisten. Har passat på i helgen att äta sånt jag inte kommer få äta sen så det har vart overload delux i några dagar och så helt plötsligt blir det noll. Haha men det är smällar man får ta. Om nån vecka kommer suget vara borta och jag kommer må toppen, så jag vet att det inte kommer kännas så här alltid.

Kan berätta att Limpa beställt en resa till England i mars. Han, hans pappa  och hans bror ska åka dit och se två fotbolls matcher. En i liverpool och en i london. Kan säga att jag är något avundsjuk. Inte för att fotboll nu är det bästa jag vet men jag skulle inte tacka nej till att se en match live faktiskt.  Sen bara att få komma bort är ju nice. Så nu håller jag på att planera vad jag ska göra här när han är borta. Funderar på om man ska ha en redig tjejhelg med massa god mat, vin, filmer och mys. Sleep over för de som vill, vi har ju massa plats här.

Nån som är sugen?!


Nån som är sugen nu rå? Efter alla dom där bilderna måste ju ALLA vara sugna!

Kommentarer
Postat av: david

JAG! (får jag komma om jag rakar av skägget?) ;)

2011-02-02 @ 11:42:19
Postat av: Amanda

Jag är i Umeå 28 februari - 2 mars med skolan, måste komma förbi er då :)

2011-02-02 @ 12:06:11
Postat av: Lovisa

David vill du komma så får du. Det är ok.



Ja Amanda det låter trevligt. Ska se till att ha fika redo i frysen då ;)

2011-02-02 @ 19:27:45
Postat av: Amanda

Det hoppas jag ;) haha

2011-02-02 @ 20:07:56

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0