Snövit

Är i Luleå över helgen. Hälsar på mamma i hennes övernattningslägenhet som hon har här. Pappa är också här för ikväll ska vi och se på musikalen Snövit på norrbottensteatern. Föreställningen är baserad på röderna Grimms versiom med musik skriven av Orup. Tror det kommer bli toppen! Vi ska pssa på att mysa till det lite extra genom att käka supé på teatern innan föreställningen. MYYYYS!

Blir här i norr hela helgen då Sven fyller år och ska ha sitt firande imorgon. Det kan jag ju inte missa när jag ändå är här uppe :)

Men för att kunna motivera dessa roligheter måste jag plugga, plugga, plugga massor nu i helgen. Har siuttit hela morgonen idag och har nu en paus för lunch men päronen och lite shopping på stan. Sen ska jag fortsätta pluggandet tills musikalen ikväll. Blir liknande dag imorgon, plugga till 16 sen köra till Kalix för firande av Sven. Söndagen kommer jag sitta på en buss större delen av dagen och tiden på bussen kommer ägnas åt... just det.. plugg!

Då vet ni.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0