Power

Efter middagen idag sprang jag min första löprunda efter det att jag började med dieten. Har tänkt springa flera gånger på gymmet med när jag väl kommit dit har det vart kö till löpbanden så då har jag gymmat istället. Men idag var det äntligen lite varmare ut se jag tänkte att då är det ju perfa att springa efter middagen.

Var sjukt peppad just när jag kom hem från skolan. Men jag kan inte säga att jag var lika peppad en timme senare med magen full av middag. Men en deal är en deal så jag gav mig av. Tänkt bara springa nån kort runda på ca 20 min för att testa hur det är att konditionsträna utan kolhydrater i kroppen. Men jag hade så fullt med energi i kroppen att jag var ute i 50 min, sprang up och ner i backar och hit och dit. UNDERBART.

Sen när jag kom hem hade Limpa hällt upp et bad åt mig. Mer än underbart :P Nu ska jag sova för jag är så sjukesti trött efter den ansträngningen. :P

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0