Parodontologi

Fick tillbaka den andra tentan som vi gjorde för nån vecka sen. 41 rätt av 47 poäng, även denna tentan godkänd med råge.

Hahaha, som Linus sa till mig "Du måste sluta gå runt och säga att du tror att du inte klarar dina tentor. Du klarar dom alltid". Får hålla med honom, det blir så fånigt när jag går runt och nojar och sen inte ens är nära att kugga. Folk kan ju tro att jag bara vill ha uppmärksamhet. Typ som när man var liten och sa att man målade fult bara för att någon annan skulle säga emot. Haha.

Är kanske sju år i hjärnan fortfarande och längtar efter att folk ska s mig, höra mig, trösta mig och säga hur bra jag är. Vad tror ni?! :P 

Passar bra då att se musikalen ikväll. Vi kan säga att det var ett planerat firande ;)

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0