Kalix

Igår åkte vi in till stan så fort vi vaknade. Limpa skulle klippa sig och fixa ett gymkort att ha över lovet och jag skulle på stan med mami och papi. Vi käkade lunch på Kina och shoppade loss i gallerian. Sen kunde jag som vanligt inte hålla mig från att åka och hälsa på på folkis. Tycker det säger mycket om en arbetsplats om man vill åka dit fast man är ledig.

Väl hemma sen ställde jag mig vid spisen och fixade ugnsstekt lax med philadelphia och pressad potatis till mig och päronen (Linus är allergisk) och hjälpte mamma att baka saffranscheesecake. Hur gott som helst!

Sen på kvällen skulle Limpa iväg på middag/fest med sitt fotbollslag så då skjutsade jag honom och åkte sen hem till Linnea <3. Vi hade en riktig myskväll med glögg, fika, choklad, Maid in manhattan och sex and the city. Hämtade Limpa på hotellet kl 2 så vi var ganska möra imorse när vi vaknade. :)

Nu ska jag och mamma göra biskvier och efter det drar jag och Linus till hans päron i Pålänge för uppesittarkväll och mjukakebakning

And thet my friends is all.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0