redan jul

God morgon Loverzz!

Sitter med fötterna i ett varmt fotbad. Jag frös så mycket när jag vaknade så det ska nog värma upp mig. Tänkte hinna ner på stan idag innan skolan och köpa de sista klapparna. Sen ska jag ha klinik, det absolut sista jag gör den här terminen. GÖTT!

Ikväll kommer en gammal klasskompis till både mig och Linus hit för fika och umgänge och sist av allt ikväll ska jag och Linus öppna våra julklappar. Vill inte hålla på och forsla dom mellan Umeå och Kalix så vi öppnar dom nu istället. Så idag är det lillajulafton här på historiegränd ;)


Kommentarer
Postat av: David

Härligt! Man ska sprida ut julen så mycket som möjligt, då får man ju mer. Själva tar vi lilla Julen imorgon..



Nu är klapparna skickade btw..

2011-12-20 @ 15:57:26

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0