LEDIG!

Idag är jag ledig. Ska med Linus på stan och hitta lite klappar och sen storhandla ute på strömpilen. Sen ikväll är det dags för mig att bjuda Limpa på hans trerätters som jag är skyldig honom. Ska lägga upp menyn sen så får ni se. Men än så länge är det en överraskning så jag vill inte försöra för honom med att avslöja för er.

Jag är ledig fram till måndag kl 16 då jag har en redovisning och sen börjar jag först kl 13 igen på tisdagen så nu har jag all tid i världen på mig att bara ta det lugnt och göra sånt jag själv vill. Ex ska jag läsa hela söndagen har jag tänkt, har ju så många bra böcker som väntar på mig. Kanske ska jag baka nånting också, det var ett tag sen.

Förresten, jag vet att det bara vart snö här i typ en vecka men jag är redan less. Vill ha sommar och det NU! Eller åtmindstone fint vinter väder. Allra finast är det i februari/mars Då är det kallt men soligt och inte så mörkt hela tiden. Nu är det mörkt när man går till skolan och örkt när man går he. Redan kl 15 är det ju kolsvart ute. Fem tummar ner för det! Och när det är 'ljust' så är det ändå bara grått och mulet. Inte min favvo tid på året om man säger så.

Nää jag skulle gärna byta mot det här idag :

En solig sommardag i Varberg

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0