Påläng

Just nu är Limpa och dömmer fotboll så jag passar på att städa, tvätta och packa lite tills vi ska åka hem. Går mycket lättare när han inte är i närheten.

När han kommer tillbaka hit ska vi åka till påläng för att bli bjudna på middag av hans päron. Hört rykten om palt :) Till efterrätt/kvällsfika tar jag med en vinbärskaka som jag just bakat. Första gången jag bakat den så jag vet inte om den blev bra, men det luktar gott så jag hoppas det blir smaskens.

Förresten idag är första dagen på länge som jag har på mig riktiga byxor och inte mjukis- eller träningsbyxor. Sist jag hade normala kläder var på kräftskivan tror jag, och då hade jag ju långklänning ( och det är så skönt att det borde räknas in i kategorin mjukiskläder). Haha snacka om att man förfaller när man är ledig. Men nu när vi är bortbjudna har jag tatt på mig både riktiga kläder och smink. Inte illa pinkat. :)


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0