Böcker

Igår läste jag ut Den förlorade symbolen av Dan brown. Inte den djupaste läsningen kanske med perfekt underhållning så här på sommaren. Kul när det händer saker en hel bok igenom. Var inte hans bästa men den var helt ok.

Hundraåringen som hoppade ut genom fönstret pch försvann var bättre i så fall. Där hände det också saker hela boken igenom men det var mer lustig än spännande. Inte direkt någons liv som stod på spel i den. Den boken var väldigt lik Forest Gump. Mycke humor och man fick fnissa till några gånger. Även den perfekt sommarläsning.

Började med en ny bok igår. Smuts tror jag den heter. Har fått låna den av en kompis. Hittils är den helt ok men då har jag bara hunnit 60 sidor så jag har inte kommit in i den ännu. Får ge den några kvällar till för att se om den kan vara nått.

När den är färdig har jag ännu en lättläst bok att se fram emot. Nämligen Clive Cusslers senaste. Äventyr den med i stil med Dan Brown, fast utan alla gåtor. Mer pang pang action i dom. Haha.

Nå ja det var ett långt inlägg om nått som ingen annan än jag bryr sig om kan jag tänka mig. Men kan vara kul för mig att läsa om nått år :)

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0