Helgen

Dålig update i I know. Men det blir så när jag är här hemma. Vill umgås med familjen istället för att sitta och häcka vid datorn.

Men så här har helgen sett ut.

Fre - Tog det lugnt packade och styrde sedan kosen mot Kalix. Middag och en varm bastu väntade på oss när vi kom fram. Efter det konsert med Robyn på tv och sen sova.

Lör- Sovmorgon, in till stan för att handla. Sprang hem, ca 12 km och det tog 1h och 10 min. Solade på altanen nån timme. Middag och efterrätt med mami och papi. Sen mot påläng för häng med Limpas familj innan det vart poker i puben. Satt där och snacka skit några timmar tills Limpa åkte ut, då åkte vi hem för att sova.

Sön- Sovmorgon igen. Mythbusters och snart fotboll i stan. Ska träffa Sara och kolla när kalix spelar och när den matchen är klar ska Limpa spela med PGIF så då ska jag se den matchen oxå. Hoppas på sol så man kan få sig lite färg på näsan. Ikväll ska jag baka tänkte jag. Måste ha fika redo för denna veckan. Alltid bra att ha nått att bjuda på om nån vill hälsa på eller om man blir bortbjuden. :)

Några bilder:
Mitt barndomshem.

Kycklinglåda med massa grönsaker.

Chokladmousse med hjortron.
Spindel bland mammas tulpaner.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0