klippdax

Tenta idag som sagt. Känns som att vi har tentor hela tiden, knappt har man skrivit klart en så ligger det en ny framför en igen. Känner mig lugn inför denna. Vet vart man ska sticka för att bedöva vad och det är ju alltid en fördel :P

Efter tentan ska jag köra ett intervallpass i en backe här nära oss. Ska försöka köra hårt så att jag riktigt tar slut på mig. Det är ju då man får resultat. Imorgon blir det ett varv runt sjön med Melissa tror jag och då blir det nog som vi körde förra gången, att vi ökar tempot lite då och då under en halv minut. Känns kul att träna nu när vädret är så bra. Inte för varmt och inte för kallt. Våren är bäst när man ska springa mycket!

Behöver förresten klippa mig. Kolla bara! Går inte att göra något med håret. Det bara hänger platt och livlöst. Måste se om jag kan fixa det under lovet nångång.


Ser ni förresten vilken skillnad några drag med mascaraborsten och en linje eyeliner kan göra?

Kommentarer
Postat av: sara hybbinette

yup! jag hade tänkt jobba lite mer med det där inlägget.. men jag ides inte :P men jag kan inte se din mail..?

2011-04-13 @ 20:06:53
URL: http://www.sarakomsaja.se
Postat av: Lovisa

Jag har mailat dig på din mail. Men det är [email protected]

2011-04-13 @ 23:32:29

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0