God morgon

Börjar först kl 13 idag så jag har tagit mig en härlig sovmorgon. Iförrgår var det skitväder och regnade, igår var det sol och apvarmt, idag är det skitväder igen. Kan bero på att det är april och att det är det kända aprilvädret som härjar. Men jag väljer att tro att världen alltid blir en bätte plats när det är den 11:e för att fira det mirakel som kom till världen för 23 år sedan. Tror inte ni det?!

Okej färdig tjatat om min födelsedag för denna gången. Nu är det bara 364 dagar till nästa gång. Can't wait :P

Idag har jag mitt andra patientpass på röntgenkursen. Håller tummarna för att jag får en patient denna gången så jag får öva. För efter denna gången har vi inga mer lektioner så det vore ju tråkigt om man inte skulle få nån. Jag har iofs första tjing på att få en patient så risken att jag inte får någon är väl ganska liten egentligen. Men mitt vad det är så avbokar alla 7 patienter och vi står alla utan.

Nu ska jag ta mig lite frukost och måla lite i mitt fejs. Villa bara önska er alla en god morgon!


Kommentarer
Postat av: sara hybbinette

yo! grattis i efterskott! du vann såklart ett av presentkorten.. grattis till det med :) om du ger mig din mailadress så skickar jag presentkortet via mailen! Kram

2011-04-12 @ 20:34:04
URL: http://www.sarakomsaja.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0