Varvet

När jag kom hem idag låg denna tidningen och väntade på mig i hallen. Den får man om man ska springa göteborgsvarvet. Perfekt att den kommer nu som en liten peppning till att ta tag i det där med träningen. Det är mer än 8 månader till nästa varv men det är bra om man kan hålla konditionen igång så det inte blir allt för kämpigt sen mot slutet.


Har vart duktig på att springa nu senaste veckan och med min deal som jag gjort med mig själv kommer jag förhoppningsvis bli ännu bättre. På veckorna kommer jag springa kortare pass på 4-6 km och på helgerna ska jag försöka springa lite längre kanske 1 mil. Vi har ett elljusspår alldeles bredvid här där vi bor som är perfekt att springa på. MASSA backar och många kurvor och svängar. Ska försöka lägga in ett intervallpass i veckan där jag springer i branta backar. Får de hur det kommer gå :P



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0