Saturday

Lördag kväll, Limpa är på fin-sittning och jag sitter som vanligt här hemma helt själv i mjukisoutfit och jäser i soffan. Looooonely, I'm so looooooooonely :'(

Haha ne, det är inte så illa som det låter. Jag gillar att vara hemma själv och vem älskar inte sina mjukaste, slitnaste, gosigaste mjukiskläder??!?! Och i soffan kan jag jäsa med hur gott samvete som helst för Limpa hade glömt plånboken hemma så jag fick gå ner till skolan med den. Då slog jag två flugor i en smäll och drog på mig springkläderna och passade på att springa en runda när jag ändå var ute.

Nu när jag duschat ska jag baka för första gången på länge. Nått riktigt gott ska det bli, för min kära Sofie är i stan och ska komma och hälsa på oss imorgon. Sen, när vad jag än ska baka står i ugnen, ska jag även göra lite matlådor så vi har till nästa vecka. Fullt upp som ni hör.




Gamla bilder på mig före några rundor.



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0