Carola

Min enda idol som jag nånsin haft är Carola. ÄLSKADE henne när jag var mindre!


Hade ett inspelat vhs-band från hennes 10 års jubileum som artist som jag och min granne Ida kollade på i stort sett varje dag. Detta klippet visar  första minuterna av detta programmet. Kan alla låtar utantill fortfarande. Detta mina kära vänner är nostalgi på höööög nivå.


Tack Olof för att du påminde mig om denna!


Måste visa detta klippet också. Jag tyckte att hon hade världens vackraste klänning här.Åh jag dog lite varjegång jag såg den. Min högsta dröm var typ att ha en sån.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så jääkla fab! :D

2010-10-01 @ 07:45:25
URL: http://litensparv.wordpress.com/
Postat av: Ida

Haha, ja det var ju många klännigar som vi ville ha :) Undra om det bandet forfarande lever, tror vi nött sönder det ;)

2010-10-01 @ 14:47:58

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0