Lördag

Herregud vad jag var dålig igår! Drack inte mycket i fredags men igår var jag ändå bakis för första gången nånsin. Haha om jag nån gång sagt 'Oh det här måste vara typ hur det känns att vara bakis' när jag vart trött dagen efter att jag festat så har jag inte ens vart i närheten av att må som jag gjorde igår. Fyyyy, nu fattar jag plötsligt alla som säger 'jag ska aldrig mer dricka'. För det var vad jag kände hela dagen igår. Haha jag och Kristina gick på en promenad för jag trodde att den friska luften skulle få mig att piggna till. Jööö! säger jag om det. Jag var sjöblöt i svett innan vi ens hunnit 2 km och jag kände för att lägga mig i första bästa buske och spy under hela promenaden.

Så efter prommisen gick jag på ICA och inhandlade följande:

Pizza som försvann i omgångar. Först halva till lunch och sedan resten till middag.

En flaska äppeldryck och ett paket juice.

Popcorn med cheddarsmak och Project runway.

Sen mådde jag lite bättre :P


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0