Tenta imorgon

Hela helgen har jag pluggat, och nu ska jag plugga lite till. Sen kl 20 drar jag till min bästa vän och kompis för våran söndagstradition med Grey's anatomy och skitsnack.

Jag hoppas starkt på att kvällens avsnitt kommer handla om cellbiologi, helst inriktad på munhålan, så jag kan förena nytta med nöje. Kanske Derek får en tandköttsinflammation eller Meredih kanske får ett plötsligt sug att berätat allt om epitelvävnad i munnens  slemhinna. Det skulle vara bra för mig.

Var inte så stressad över denna tentan igår. Då kände jag att jag hade bra koll på läget då jag har pluggat mycket denna veckan. Men idag fick jag tag på några gamla tentor som våran lärare haft tidigare. SHIT det var som att jag pluggat engelska till ett matteprov. Fattade nada. Så nu sitter jag här och kämpar med att försöka svara på tentorna och lite instuderingsfrågor så kommer jag väl kanske eventuellt kunna ha en liten chans att klara mig imon. Haha OMG ALLTSÅ!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0