Star wars

Idag har vi som sagt städat hela dagen. Sen kl 20 drog jag till Kristina och kollade på senaste Grey's avsnittet. En tradition som vi ska försöka hålla nu. Är skönt att bara träffas och hänga och snacka lite skit så här i slutet på veckan.

Hade på mig mina springkläder hos Kristina så jag skulle kunna springa hem sen. Fick med mig Limpa som kom och mötte mig och sen tog vi en runda på ca 3 km. Lite för kort egentligen men idag kändes det lagom. Var väldigt seg i benen idag. Måste trappa upp träningen nu. Det är tur att vi bor uppe på en backe så man alltid har chansen att ta ut sig rejält på slutet. Kan reglera så att man springer ut det sista energin man har i kroppen upp för sista backen som är ganska brant ändå.

Nu ska vi lägga oss i sängen och titta på Star wars IV- Empire strikes back tills vi somnar. Härligt!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0