L

Svara på frågorna med ord som börjar på första bokstaven i ditt namn:

Heter: Lovisa
Jag vill: Ligga.. haha första som kom upp i skallen. Men allvarligt talat, jag vill läsa cellbiologi så jag kan känna mig trygg inför tentan på måndag.
Jag har: Långtråkigt och måste därför fylla i såna här fåniga grejer ;)
Jag är rädd för: Livet. Man vet ju aldrig vad som kan hända
Jag är inte: Lurvig, tack och lov för det.
Jag sjunger: Lite överallt. På toa, i duschen, i köket, på skolan och här framför datorn
Jag är: Lattjo Lajban
Ett djur som jag påminner om är: Likmask.. lama.. larv?! Nej nej jag har det... Lodjur. Puh, fanns nått normalt djur iaf.
Jag älskar: Linus

Kommentarer
Postat av: Jennie

Skoj grej! :D

2010-10-08 @ 10:02:12
URL: http://limepuff.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0