I'm so happy

Älskar inte ni oxå när nått ni har planerat går fel?!?!

Är ledig idag och av någon konstig anledning fick vi för oss att boka en tvätttid kl 07.00 på morgonen. Alltså upp kl 06.50 för att sortera tvätten och sedan bege mig ner till tvättstugan. När jag kommer dit är kl 07.03 och tvättmaskinerna är upptagna. *PIIIIIIIIIIIIIP*. Kl 7 på morgonen är detta INTE något man orkar med. Sen var det ju bara att sätta sig i tvättstugan och invänta vem det nu är som tagit våran tvätttid. Väldigt trevlig sysla då alternativet var att gå upp och sova tills tvätten var klar. Men neeeej nej, vaken ska hon vara när hon ändå är ledig.

Tillslut kommer en kille och ser helt förskräckt ut när jag står där. Han viste bara att han bokat en dag och sen fått för sig att det var 5:e han bokat och sen inte dubbelkollat :P Stackarn han bad om ursäkt kanske 1000 gr. Jag hade ju redan förstått att det måste handla om att nån bara misstagit sig om dagen så jag var absolut inte arg på honom. Jag var mer arg på att min morgon inte blev som planerat, lugn och harmonisk.

Då vet ni hur jag startat min dag. Nu blir det frukost och sen plugga till första tvätten är klar :)

Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Levi

MEN du fick en vän att hälsa på i huset!! Ett HEJ HEJ varje dag man möts är väl inte fy skam :)

2010-10-05 @ 09:48:45
URL: http://sarakomsaja.bloggplatsen.se
Postat av: Lovisa

Haha true that. Men vi flyttar iofs snart så jag ska inte lägga ner allt för stor energi på dom som bor i detta huset.

2010-10-05 @ 10:10:08

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0