yes

Mitt hår börjar bli långt. Härligt!



Fatta hur långt jag kommer ha till sommaren!



Kommentarer
Postat av: Linnea igen

Visst är det jobbigt när det inte är så långt som man vill. Det är såna gånger man kan få ett infall att klippa det jättekort men sen ångrar man sig. Fast det är skoj när man ser att det växer trots att det inte känns som det. Jag följer ditt råd och sparar vidare ;)

2010-11-14 @ 23:44:01
Postat av: Kristina

VARFÖR KLIPPTE JAG AV MIG HÅRET DEN DÄR GÅNGEN?! haha mitt hår går knappt till axlarna trots att jag spaarat i hundra år, fail!

2010-11-15 @ 12:04:30
URL: http://litensparv.wordpress.com/
Postat av: Lovisa

Ja jag vill bara ha det längsta håret i världen... typ.



Haha jag har sån lust att klippa mig sen jag såg hur hon i Harry potter ser ut i sin nya frilla. As läcker! Men jag får följa mitt eget råd och spara spara spara..

2010-11-15 @ 22:47:38
URL: http://lovisaeb.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0