Trötter

Har inte bloggat bra de senaset jag vet. Ber om ursäkt. Har vart mycket med skolan och vårat grupparbete. Har stressat upp mig så mycket att jag t.o.m. har fått magkatarr. Härligt värre. Men efter tentat jag har på tisdag är det några veckor innan nästa grej så då ska jag passa på att ta det lite lugnt.

Är för tillfället hemma i kalix. Har vart på begravning idag och ska även passa på att hälsa på farmor som hamnat på sjukhus. Skulle egentligen haft en tenta idag i mikrobiologi men min lärare var snäll och lät mig flytta den till tisdag. Så jag måste få in lite plugg också imorgon och på söndag.

Nå nu vet ni vad jag har för mig och jag lovar att efter tisdag blir det mer uppdateringar.

Trött efter massage av pappa så nu blir det nanna kudden.

Ps. Malin, på måndag kommer pajreceptet upp

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0