Slösöndag

Idag har vi inte gjort ett skit, och det har vart helt underbart. Vaknade kl 10 och låg kvar i sängen och kollade tv tills Limpa vaknade. Då fick han ta över tv:n och jag la mig och läste. Frukost käkade vi först kring kl 13. Sen tillbaka till tv:n och boken, som jag förövrigt läst klart nu. And that is it, det är vad vi gjort hela dagen. Riktigt avslappnande för både kropp och själ, och det behövdes kan jag säga. Har sån träningsvärk i magen idag att jag inte ens kan skratta utan att få ont.

Imorgon ska vi ta plackindex och nollställa varandra i skolan och sen får vi inte borsta tänderna på hela veckan. När veckan är slut ska vi ta ett nytt plackindex och sen ska vi skriva en rapport om det hela. Ohh vad jag längtar... och Linus med kan jag tro. Tänk att få pussa en mun som inte borstats på en vecka. Yummie!!

Nå, jag har lämnat den trygga sängen allt för lång stund och börjar lngta tillbaka. Så nu ska jag lägga mig igen och börja på en ny bok.

Hörs imorgon loverzzzz!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0