Rulltårta

Har diskat käkat lunch och sorterat i alla mina skol papper så jag kan slänga de jag inte behöver mer. Skäp som bara ligger tar massa energi, iaf från mig, så en rensning då och då känns bra.

Skulle behöva gå igenom mina kläder också, eller egentligen mina underkläder och sockar. Mina kläder går jag igenom två gånger om året för att hålla borta trasiga eller förstörda kläder som bara tar plats. Men underkläderna orkar jag aldrig gå igenom. Mest för det är så jäkla tråkigt att köpa nya. Haha. Men jag får väl se igenom det nu och skriva en lista på vad som behövs, så kanske jag slipper göra om det det närmsta året :P

Hade tänkt att jag skulle försöka mig på att baka en rulltårta. Har lovat att jag ska baka till farmors begravning och eftersom att hon alltid gjorde goda tårtor med färskabär och rulltårtebotten så är det självklart det jag ska baka. Har aldrig bakat det innan så nu måste jag till Linus stora glädje öva några gånger ;)


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0