Middag

Dagens middag fick bli bakadpotatis med kyckling och baconröra. Första gången vi testar detta och det vart supergott. Dock lite väl matigt för mig då potatisarna är apstora. Tur jag har en slasktratt till sambo som tar han om resterna. Alltid kul att hitta nya maträtter som man kan varva de gamla vanliga med. Bakadpotatis kan man ju variera i det oändliga, man kan ha skinkröra, kycklingröra, laxröra eller vad som helst annat som faller en i smaken.

Detta kommer vi göra igen kan jag lova.

Stora potatisar


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ååh, gott!! Det där ska jag ta och göra någon dag :)

2010-11-02 @ 19:24:00
URL: http://litensparv.wordpress.com/
Postat av: Sara

godast är det med skagenröra och rödlök :)

2010-11-02 @ 19:50:21
URL: http://www.sarakomsaja.se
Postat av: Lovisa

Ja gör det Kristina. Var ju as lätt att göra för dom gör ju typ sig själva :P



Jag ska testa en lax och rom sås nästa gång. Tror att det kan vara the shit!

2010-11-02 @ 20:53:33

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0