Bowling

Hade ingen riktig lust att gå hem från skolan idag. Är väldigt less på våran lägenhet just för tillfället så jag vill helst vara där så lite som möjligt. Den är fin men lite väl trång då det är en etta, är van med lite större än så. Så jag ringde Limpa när jag var på väg hem och sa att han skulle vara beredd på att antingen ta en promenad eller att dra ner till stan när jag kom. När jag väl kom hem bestämde vi att vi skulle fara och spela lite bowling. Mysigt att bryta av vardagen lite med nått annat än tv eller plugga.

Tjejen bredvid mig var typ 7 år och fick 2 strikes på raken.
Haha lite hon ägde både mig och Linus.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Va roligt med bowling! Det är sjukt länge sen jag bowlade, tänker aldrig på att det faktiskt är ett kul tidsfördriv :)

2010-11-04 @ 21:32:30
URL: http://litensparv.wordpress.com/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0