Umeå nästa

Idag bär det av till Umeå för min del. Ska spendera helgen hos min bästa vän och kompis Kristina. Har inte träffats på jättelänge så det ska bli så himla kul. En massa skit och en hel del skratt utlovas. ÅHHHHH vill åka nu denna sekunden!!! Men får vänta några timmar då jag ska åka med Sofie som måste jobba klart först.

Det är också en grej som gör denna lilla tripp så skoj. Att få sitta med Sofie i en bil i 4h är inte fy skam det, hade ju kunnat vara med nån man inte gillar. Nu återstår ju bara att se om vi blir tightare eller helt inser att vi egentligen hatar varandra min nya vän och jag :P


Kristina min fina bästis och jag.




Hehe måste sen lägga in denna bilden som inte är så smickrande för någon av oss. Men det är sånna vi är insidan-som-räknas-flickor ;)

(Vad vi gör på bilden?? Det är det ingen som vet)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Aaaagh! Jag lääängtar ihjäl mig, kom nån gång dåååh! :D

2010-05-07 @ 14:51:02
URL: http://litensparv.tumblr.com/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0